piątek, 20 kwietnia 2012

(Fil)harmonia przekazu i oprawy graficznej

Przyzwyczailiśmy się, że klientami agencji reklamowych i studiów graficznych są banki, producenci aut, sieci handlowe, operatorzy telekomunikacyjni itp. Duże budżety marketingowe i kreatywność designerska (choć ja wolę określenie "pomysłowość"- jakieś takie... bardziej polskie) często owocują ciekawymi i cieszącymi oko projektami.

Do listy takich klientów możemy spokojnie dodać... orkiestry symfoniczne. Poniżej przykłady fajnych rozwiązań wizualnych promujących nie kredyty/pakiety TV/abonamenty lecz puzony/kontrabasy/skrzypce :) 



Kampania reklamowa filharmonii berlińskiej, prowadzona pod hasłem "Bliżej klasyki":







Fragmenty raportu rocznego orkiestry z Dallas:









Orkiestra z Zurychu gra tak, że aż ciarki przechodzą i łzy się same cisną do oczu...





...tym samym deklasując konkurencję z branży popowej :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz