Peru kojarzy nam się z lamami, Machu Picchu, kolorowymi poncho itp. Raczej nie z efektownymi kreacjami graficznymi. Tymczasem Peruwiańczycy wiedzą o co chodzi w tej branży i mają naprawdę fajne pomysły. Poniżej przykłady.
Genialna reklama Cuponium (to taki odpowiednik naszego Groupona):
Świetne ilustracje w serii reklam maści przeciwbólowej:
W ubiegłym roku zakończono również prace nad systemem identyfikacji wizualnej Peru. Aktualne logo tego kraju jest moim zdaniem jednym z najlepszych w swojej kategorii (tzn. branding miejsc). Pozbawione sztampowych elementów typu słoneczko, drzewko i rzeczka, a jednocześnie perfekcyjnie identyfikujące kraj. Co prawda za branding odpowiedzialna jest argentyńska filia agencji FutureBrand, ale Peruwiańczykom należą się i tak ukłony za akceptację projektu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz