Przyzwyczailiśmy się, że klientami agencji reklamowych i studiów graficznych są banki, producenci aut, sieci handlowe, operatorzy telekomunikacyjni itp. Duże budżety marketingowe i kreatywność designerska (choć ja wolę określenie "pomysłowość"- jakieś takie... bardziej polskie) często owocują ciekawymi i cieszącymi oko projektami.
Do listy takich klientów możemy spokojnie dodać... orkiestry symfoniczne. Poniżej przykłady fajnych rozwiązań wizualnych promujących nie kredyty/pakiety TV/abonamenty lecz puzony/kontrabasy/skrzypce :)
Kampania reklamowa filharmonii berlińskiej, prowadzona pod hasłem "Bliżej klasyki":
Fragmenty raportu rocznego orkiestry z Dallas:
Orkiestra z Zurychu gra tak, że aż ciarki przechodzą i łzy się same cisną do oczu...
...tym samym deklasując konkurencję z branży popowej :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz